Eğitici Öğretici Çizgi Filmler

Eğitici Öğretici Çizgi filmler cizgidiyar.com da izlenir.

  1. Kaplumbağa ile Tavşan (Trafik kuralları)
  2. Trafik Kuralları
  3. Diş Ailesi
  4. Dişlerin Öyküsü
  5. Bir Varmış Bir Yokmuş (İnsan Vücudu) 1 Çizgi Film
  6. Bİr Varmış Bir Yokmuş(İnsan Vücudu) 2 Çizgi Film
  7. Mikroplar – Ilgın’ın Dünyası
  8. İletişim – Ilgın’ın Dünyası
  9. Yağmur – Kar – Dolu – Ilgın’ın Dünyası
  10. Tuvalet Eğitimi 1
  11. Tuvalet Eğitimi 2
  12. K&Ş MİKROPLAR ELDEN ELE
  13. Geleceğimiz boşa akmasın
  14. Suyun hayatımızdaki önemi
  15. Deprem öncesinde
  16. Deprem esnasında
  17. Deprem sonrasında
  18. Deprem Eğitim Filmleri: Mutfak
  19. Deprem Eğitim Filmleri: Yatak
  20. Deprem Eğitim Filmleri: Sokak
  21. Deprem Eğitim Filmleri: Salon
  22. Deprem Eğitim Filmleri: Banyo
  23. Deprem Eğitim Filmleri: Sınıf

Bir Cevap Yazın

